lørdag 8. november 2008

Jeg har ligget på sofaen i hele dag er ikke helt i form, er kvalm og vont i magen. hjert
håper at jeg blir bedere utover kvelden.
hvert på butikken og kjøpt litt mat og snoop.
Mamma, pappa og jeg har spist pita brød til middag vi spiste kl: 19.00.
I dag må jeg legge meg litt tidligere en andre dager så jeg orker å gå med Vg i morgen :)
Skal prøve å Drikke mye Biola melk så magen blir bra :P
hehe :)YYY

Vi har sett på en film på tv 3 som heter fletch.
og nå går jeg å legger meg ps klokka er 21.3o.
Natta bloggere...

2 kommentarer:

Anne sa...

Min kjære gulljente:)
Nå er klokken 2220 og du er fortsatt oppe... he he, du hadde i hvertfall store planer om å legge deg tidlig:) Kjempeglad i deg gullet:)

tenåring<3 sa...

hehe! det ble litt senere en planlagt jeg måtte jo fikse farsdag gave veit du :)