søndag 9. november 2008

Hei i dag sto jeg opp klokka. 09.10.
Jeg klarte å stå opp enda så seint jeg la meg kom aldri i seng.
Jeg starta å selge VG klokka.09.3o og var ferdig med å selge VG klokka. 11.3o.
Jeg tjente 589kr og måtte gi inn til VG 326,25 jeg tjente 209 kr.
Jeg å mamma skal opp til mormor i dag å spise middag der er mormor, Tom, Camilla og Bebien til Camilla.
.Tom er mannen til mormor og Camilla er datteren til Tom.
Beibien til Camilla er 7 måneder gammel.
Jeg tror det blir koselig mormor har også 2 hunder de heter Ki og Turte.
Så da får jeg ikke skrive på bloggen før om noen timer så hadet så lenge. :)YYY
Vi kom hjem klokka. 20.oo.jeg så på robinson på tv3 det var veldig spenndene det var Nadia mariell som gikk ut. jeg gikk å la meg etter robinson.

1 kommentar:

Hilde sa...

Hei snuppa!
Karoline skriver ikke nå hun, men skal si ifra til deg om hun begynner igjen.
Vær grei mot mammaen din i morgen da, hører deg nok i tlf skjønner du:-)

Klem Hilde