onsdag 18. februar 2009

18 Februar.:S:S

jeg skreiv feil i natt. jeg skreiv 18 januar men jeg skrev det jo 18 Februar.
I dag har jeg gått på ski. jeg gikk først til ringdals hytta og tok meg et par glass saft og en muffins.
Jeg bestemte meg for og dra videre og jeg endte til slutt opp i Gjerdrum det var en deilig tur, men det var ikke noe gøy men jeg gjorde det for treninga.
Jeg møtte noen naboer på veien hjem så jeg hang meg på med dem en liten tur til det var veldig koselig.Vi gikk ikke fort, det var en liten gutt som heter Mads som akkurat har lært seg til og stå på langeren. Tilsammen har jeg gått 2,8 mil i dag. jeg er veldig sliten.
skal se på hotel Cæsar og skaperen i dag . klem Jeanette.

2 kommentarer:

Anne sa...

O la la, det er jenta si til å gå på ski det! Du stråler om dagen, riktig koser deg med vinterferien:)

Glad i deg gullet:) klemz fra mami

Hilde sa...

Så sporty du er Jeanette, jeg er helt imponert jeg altså!!! Syns jeg ser deg stå der i Gjerdrum og lure på hva du skal gjøre nå hehe:-)