torsdag 13. november 2008

Den 13 november

I dag har jeg vært med mamma på jobb. Måtte tjene 200,-kroner til barnehjem eller noe i Latvia. Jeg var mammas asistifist som jeg sier.
Jeg tror mamma snakket i tlf 5000 ganger. Litt overdrevet men hun snakket nesten hele tiden.
Vi var på mange kunde besøk i Nittedal og i Hønefoss.Det er en ganske grei jobb.
Vi spiste lunch på Handlan galssverk i Hønefoss. Jeg spiste en deilig baguet med ost, skinke, salat og paprika. Den var nydelig.Etter jeg og mamma kom hjem fra jobb så var kristoffer og hentet noen materieler og leverte noen nye til oss pappa og noen kamerater bygger en bu ute som det skal bli badstue i og litt diverse.YY
Jeg har sett på hotell Cæsar og hjelpe korpset på tv i dag ikke stort mer jeg har gjort. I dag kom jeg meg i seng fem over ti. Det er ganske bra men jeg lurer på når jeg kommer til å sovne. Men det er en annen sak..Jeg er så sliten av alt skulle ønske det var jule ferie. Men det er jo ikke lenge til jule ferie det er jo under en måned til tror jeg :S jaja Nå legger jeg pc til side og legger meg til å sove hvis jeg klarer da :) Snakkes i morra bloggere. YYY

Ingen kommentarer: