tirsdag 11. november 2008

Den 10 nevember 08.

I dag har jeg hvert å trent på Avancia.Jeg trente med Malene og Lena.
Vi trente i 1,5 time. jeg trente med : løpemølle, vekter, fittnesball, situps, pushups.
Etter det dro jeg på trening å hadde hard trening. jeg ble veldig støl.
Jeg så på Ylvis møter veggendet var veldig gøy. jeg la meg klokka. 22.3o, og så på film.
Jeg sovna rundt 24.oo. denne dagen gjorde jeg ikke annet en å trene trodde jeg da, men, men.

For de som skjønner Spansk:)
Hola me llamo Jeanette.
Tengo trece aons.
vivo en skedsmokorset.
Tenga una hermanos que se llama Kristoffer.

2 kommentarer:

Hilde sa...

Hola Jeanette!
Dette kan jeg oversette vet du:

Hei jeg heter Jeanette. Jeg er 13 år. Jeg bor på Skedsmokorset. Jeg har en bror som heter Kristoffer.

Så flink du er i Spansk!

Klem Hilde

tenåring<3 sa...

takk.:)